BABYBOOM

Först vill jag be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat under helgen, men jag har verkligen inte orkat! Hur som helst så är det ju måndag idag! Om ni, precis som jag minns att måndag betyder skvaller så får ni här lite av måndagstemat! Nyheten vet kanske de flesta redan om, men i alla fall så funderar skådisen Angelina Jolie för ett sjunde adoptivbarn. Maken Brad Pitt har sagt att det räcker som det är, att de redan är en tillräckligt stor familj, men Angelina verkar inte vilja lyssna...Om det blir något barn kommer det förmodligen komma från Syrien där Angelina var på besök under rollen som UNICEF-ambassadör. Enligt Star Louge har hon även visat intresse för en 3-årig flicka från Etiopien. Man brukar snacka om att folk är prylgalna, men enligt mig verkar Angelina vara mer barn-galen?! Om hon vill hjälpa till kanske hon snarare borde satsa på att hjälpa de som redan har barn att behålla dem?
Angelina och Brad Pitt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ser ju barnen som "prylar" verkar det som, :S.

2009-10-10 @ 11:42:37
Postat av: Anonym

Men har tanken aldrig slagit dig.... att de som adopterar bort sina barn inte KAN eller VILL behålla dem?! -.-'

2010-07-01 @ 20:12:00
Postat av: Anonym

Ja, eller hur?!

Eller FÅR behålla barnet för sina föräldrar?!



Varför...över huvud taget.... tror du att adoption finns...?? -.-'

2010-07-02 @ 08:57:20
Postat av: You name it !

Men jag tror att det inte finns en enda mamma i hela världen, som skulle se på sitt barn och säga:

"Nä, gud den här ! Den ger vi bort !"



Det tror jag inte.



Men att de inte KAN eller FÅR bahålla sina barn kan jag mycket väl förstå att de vill ha någon som tar hand om de !

2010-12-11 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0