PsychoNext

Imorse när jag satt och lyssnade på radio hörde jag om en morfar som jobbade i kyrkan. Men bara för att att man jobbar i kyrkan behöver det inte betyda att man inte kan vara helt JÄVLA dum i huvudet! Denna vidriga man hade bokstavligen våldtagit sina barnbarn. För det första undrar jag hur fan man kan vilja göra en sådan sak?! OM han nu ville ha sex med någon, varför går han inte bara till någon som VILL det då? Vad är grejen med att våldta sina barnbarn? Det är helt sjukt hur man kan få för sig att göra en sån sak. När han blev anklagad för brottet nekade han det såklart. Hur kan man vara så jävla dum i huvudet att man nekar till ett brott som man vet att alla andra vet är solklart att man genomfört? Det som är grejen med det lilla jag har skrivit här ovan är att det finns så overkligt många vidriga människor i våran värld som man inte kan eller någonsin kommer kunna förstå sig på. Jag menar, vem kan ana att ens morfar ska komma och våldta en nästa dag?

Kommentarer
Postat av: erika

UPPDATERA ! <3

2009-10-05 @ 16:17:10
URL: http://erikarydberg.blogg.se/
Postat av: Lennart Lundström

Har du brutit fingrarna eller? Behöver musik.

2009-10-05 @ 19:37:15
Postat av: bästis

SKRIV SÅ VA HAR NÅGOT ATT LÄSA OM !!!

2009-10-05 @ 20:08:37
URL: http://mimmireichel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemskt....

2010-07-13 @ 08:43:56
Postat av: Anonym

Hur kan man ens tänka tanken på att tänka tanken på att våldta sina egna barnbarn?! Eller att ens morfar kommer och våldtar en...?!

Det är lite bissart.... :S

2010-07-20 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0